onsdag 18 januari 2012

Uppdaterat hårtransplantations sajten

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och uppdaterat min blogg om hårtransplantationer. Under årens lopp har jag fått många förfrågningar av människor som vill ha hjälp med sitt håravfall och det känns väldigt bra att ha en lösning på deras problem.

En sida som jag skrivit lite mer om är just hårtransplantationer. Där har jag skrivit fördjupande information hur själva hårbehandlingen går till och de olika stegen när du går igenom en hårtransplantation.

Att genomgå en hårtransplantation är ett stort ingrepp och du bör ta reda på så mycket information som du bara kan om metoden och kliniken som du anlitar. Tyärr är många kliniker som skriver på nätet väldigt subjektiva i sina berätttelser om hur bra operationen går men det är tyärr inte alla operationer som är lyckade. På hårtransplantationsguiden.se har jag skrivit från ett vetenskapligt perspektiv och kring de metoder som är vetenskapligt bevisade att de fungerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar